Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  استخدام مهندس عمران در اصفهان استخدام مهندس عمران در اصفهان

ایران استخدام

مهندس عمران كيست؟

مهندس عمران كيست؟

مهندسين عمران ضمن حفاظت از سلامت عمومي و محيط زيست از برنامه ريزي، طراحي، ساخت، نگهداري استفاده مي‌كند و زير ساخت هاي ناديده گرفته شده از سوي افراد ديگر را بهبود مي‌بخشد.

مطلب پيشنهادي: what is civil engineering?

مهندسان عمران بعد از اتمام تحصيلات خود در دانشگاه‌هاي معتبر كشور و فارغ‌التحصيل شدن در شركت‌ها و موسسه‌ها شروع به كار مي‌كنند. آنها با استفاده از اصول كاربردي مربوط به رشته‌ي خود به طراحي طرح‌ها، ساخت، نظارت، بهره برداري، ساخت و همچنين نگهداري پروژه‌ها و سيستم‌هاي زير بنايي در بخش‌هاي دولتي و خصوصي مانند: جاده‌ها، فرودگاه‌ها، تونل‌ها، ساختمان‌ها، پل‌ها، سيستم‌هاي تامين آب و تصفيه فاضلاب اقدام مي‌كنند.

افرادي كه در رشته‌ي مهندسي عمران فارغ‌التحصيل شده‌ اند مي‌توانند با مراجعه به سايت ايران استخدام و مشاهده فرصت هاي شغلي مهندس عمران و استفاده از رزومه ساز آنلاين اطلاعات و مهارت هاي خود را در اختيار كارفرمايان قرار داده و در شركت هاي معتبر شروع به كار كنند.

منبع: بررسي رشته مهندسي عمران و بازار كار آن


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/18 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :